Rulett - Hogy túljárni a kaszinó eszén

egy rulettjátékos tippjei

 

Szilvia választása

 

 

         A rulett játékosok társaságában aránylag ritkán vannak hölgyek. Azt mondják, hogy a nők a hazárdjátékokat nem szeretik, és ebben valószinűleg van valami igazság. De ha az ember egy ilyen nővel találkozik játék közben, az már megéri. Ők ugyanis, ha már játszanak, akkor tipikus női óvatossággal és következetességgel állnak a ruletthez. És ha van saját rendszerük, akkor az biztosan érdekes, mint ők naguk. Első találkozásunkra a sötéthajú Szilviával szivesen emlékezem vissza. Hajnalban találtunk rá egy barátommal egy eldugott kaszinóban, ahol lassan de biztosan őrületbe kergette az ottani krupiét többórás kimeritő játékával. Állandóan egy és ugyanazt a számot tette meg, és amikor megkérdeztem miért nem játszik valami mást, csak annyit mondott: "Mert az az én választásom". Ezt az érvet olyan komolysággal mondta, hogy azt gondoltam azon a reggelen elájulok a nevetéstől. Attól kezdve egyikünk sem hivta másként a rendszerét, mint egyszerűen “Szilvia választása“. El kell hogy ismerjem, hogy választása akkor egyáltalán nem volt rossz...

 

A rendszer leirása:

Érdekes, hogy Szilvia rendszere mutat valami hasonlóságot azzal a rendszerrel,

amit Charlotte használt, pedig ők ketten sosem találkoztak. Szerencsémre .

Ez valoszinűleg a nőiséggel függ össze . A rendszer egy szám megtételére alapoz,

és némi türelmet igényel. Alapjában véve nagyon egyszerű rendszer, amely

azon játékosoknak ajánlott, akik a biztosabb, ám hosszabb ideig tartó játékot preferálják.

 

A tétek megtételének menete:

Egy konkrét, általad választott számot fogsz megtenni.

1 zsetonos téttel kezdesz.

A játékot ciklusokra osztod fel, az első 35 szpin, az összes további 18 szpinből áll.

Ha lejárt a ciklus, növeled a zsetonok értékét progresszió segitségével.

A progresszió (még ha hihetetlenül is hangzik) klasszikus Martingale, azaz 1 2 4 8 16 32 stb. ...

Tehát amig nem jön be a választott szám az első 35 szpin alatt, emeled a tétet 2 zsetonra,

               és azt fogod feltenni a következő 18 szpin folyamán.

Ha bejön a választott szám, visszatérsz az egy zsetonos téthez.

Amennyiben a választott szám az 53 szpinben (35 + 18) sem jön be,

                4 zsetont teszel fel a következő 18 szpin alatt, és igy tovább amig a szám be nem jön.


A szükséges idő és tőke:

  1 zseton   x 35 szpin =      35 zseton

  2 zseton x 18 szpin =      36 zseton

  4 zseton x 18 szpin =      72 zseton

  8 zseton x 18 szpin =    144 zseton

16 zseton x 18 szpin =    288 zseton

32 zseton x 18 szpin =    576 zseton

64 zseton x 18 szpin =  1152 zseton

-------------------------------------

Összesen:    143 szpin  és 2303 zseton                

 

Lehetséges anyagi hatások:

Mindig, ha bejön a választott szám, a nyereség kifizeti az addigi kiadásaidat, és ehhez még a

tiéd néhány szép zseton plusszba. Nem érdekes hány szpint játszottál. A nyereség nagysága

gyakran meglepő, és csak attól függ, hogy a ciklus melyik részében jön be.

(A mi esetünkben a lehetséges nyereség 1 – 1089 zseton)

 

Progresszió és a szám előfordulásásnak gyakorisága:

A tapasztalt játékosok, már most biztosan látják, hogy a választott progresszió több mint elfogadható. A számokra való tippelés alapjában véve egy elég bizonytalan dolog, de statisztikailag nézve, 36 szám és egy 0 ( a francia rulettnél) a szám megjelenésének gyakorisága átlagban egy a harminchét szpin alatt.

A fent bemutatott példa olyan progressziót ir le, amely a játékost 143 szpin idejéig tartja játékban, tehát többszörösen hosszabb ideig, mint a fent emlitett átlag. Szerencsére a játékot lehet folytatni probléma nélkül további szpinek hosszú idejére.

 

Ajánlás:

A rulett néha kiszámithatatlan, ezért itt se becsüljük alá a használt tőke magasságát.

A gyakorlat azt mutatja, hogy az esetek többségében a szám a 70. szpinig bejött, de arra

az esetre ha a kedvezőtlen sorozat tovább tartana, ajánlom, kezdetben alacsonyabb értékű

zsetonok használatát, mondjuk 0,1 euró értékben, amit a Unibet, esetleg

a CasinaEuro is lehetővé tesz, mert akkor a felhasznált tőkének nem muszály olyan magasnak

lennie.

A probléma inkább az, hogy a nyereségre a játékos elég sokáig vár, mint ahogy ez előfordul

minden konkrét számra játszó rendszer esetén. Ezért az elegendő tőkén kivül elegendő időre

is szükség van, mert ez nem egy 15 perces akció. A rendszer kiegyensúlyozottsága és

egyszerűsége miatt alkalmas kombinációkra, illetve érdekes módósitásokra, ahol több

számot is meglehet tenni egymással párhuzamosan.

          Ezt a rendszert kipróbálhatod a következő megbizható kaszinókban:

Vissza a fő oldalra a rulettrendszerekhez