Szám a
trezorban
A Szám a trezorban egy olyan rendszer, amelyről
elmondható, hogy a számok megtételére alapoz. Bár ebben az esetben egy
kicsit mégis más a helyzet...
Honnét ered a Szám a trezorban
megnevezés?
A rendszert tényleg úgy kell elképzelni, hogy
kiválasztjuk kedvenc számunkat, és azt egy virtuális trezorba helyezzük.
A trezor zárát két számjegyű, három számjegyű és hat számjegyű
kombinációk képezik (szplitek, Streetek és sixline-ok). Minden
kombináció valamilyen kapcsolatban van a trezorban lévő számmal...
A játék leírása:
- Válaszd ki kedvenc számodat (1 - 36)
- Ne feledd, hogy ebben a játékban minden téted ezzel
a számmal lesz összefüggésben.
- Válaszd ki a számkombinációkat, amelyek
összefüggnek a trezorban lévő számmal.
- Folytasd a játékot az egyes szintek szerint.
Milyen számkombinációk tartoznak a trezorban lévő
számhoz?
Bemutatok egy
példát. A 21-es számot választjuk, és a trezorba helyezzük.
Ehhez a számhoz a következő számkombinációk tartoznak:
- magas számok 19-36
- középső tucat
- sixline 19-24
- Street 19-21
- szplit 20-21
Hogyan
szabjuk meg helyesen a trezorhoz tartozó számkombinációt?
A trezorban lévő számhoz több kombináció is tartozhat.
Például a 21-es számhoz kapcsolható mindjárt 2
sixline:
- 19-24
- 16-21
Az adott számhoz egészen 3 szplit kapcsolódik:
- 18-21
- 20-21
- 21-24
A játékos ezek
közül bármely tetszőleges kombinációt kiválaszthatja.
Ez annyit jelent, hogy választhatod a 18-21 vagy
20-21 vagy 21-24 szplitek bármelyikét.
Ugyanez érvényes a sixline-okra.
A fontos azonban az, hogy a választott
számkombinációt meg kell tartani a játék egész idejére!
... most pedig egy konkrét
játék leírása következik:
Szint 1: Megteszed a
tétet 1x (értsd 1 szpin idejéig) 1 zseton a magas (19-36), vagy alacsony
(1-18) számokra
Szint 2: Megteszed a
tétet 1x 1 zseton a tucatra
Szint 3: Megteszed a
tétet 3x (értsd 3 szpin idejéig) 1 zseton a sixlinera (6 számjegyű
kombináció)
Szint 4: Megteszed a
tétet 6x 1 zseton a Streetre (3 számjegyű kombináció)
Szint 5: Megteszed a
tétet 6x 1 zseton a szplitre (2-számjegyű kombináció)
Szint 6: Megteszed a
tétet 19x 1 zseton a "trezorban elhelyezett számra", amelyet te
választottál.
Példa:
A te „trezorban elhelyezett”számod a 21.
Szint 1: 1 zseton a
magas számokra (19-36) – csak 1 szpin idejéig
Szint 2: 1 zseton a
középső tucatra (csak az foglalja magába a 21-et) – ismét csak 1 szpin
idejéig
Szint 3: 1 zseton a
kapcsolódó sixlinera (19-24) 3 szpin idejéig
Szint 4: 1 zseton a
kapcsolódó Streetre – a mi esetünkben 19-21, 6 szpin idejéig
Szint 5: 1 zseton a
kapcsolódó szplitre – a mi esetünkben 20-21, 6 szpin idejéig
Szint 6: 1 zseton az "ARANY
SZÁMRA" - a mi esetünkben a 21-re, 19 szpin idejéig
Veszteség esetén semmi sem változik, tovább folytatod
a tétek megtételét az egyes szinteken az adott szpinszám idejéig.
Amennyiben bármelyik szinten nyersz, azonnal pluszban
vagy és visszatérsz az 1. szintre, és a trezorba egy új számot
választasz.
Megtörtént játék leírása:
(Grand
Casino)
Szpin szám. |
Bejött szám |
Megjegyzés |
A tőke állása |
|
|
A trezorban a 21, 1 zsetont teszünk a magas
számokra (19-36) |
5000 |
1 |
6 |
Veszteség, a játékot ez nem befolyásolja,
folytatjuk a 2. szinten - 1 zseton a középső tucatra |
4999 |
2 |
4 |
Ismét veszteség, folytatjuk a 3. szinten, 1
zseton a sixline-ra 19-24 |
4998 |
3 |
25 |
Újabb veszteség, folytatjuk a tétek
megtételét a 19-24 sixlinera |
4997 |
4 |
5 |
Ismét veszteség, újra a 19-24 sixline-t
tesszük meg. A 3. szint végén vagyunk |
4996 |
5 |
26 |
Veszteség, továbbmegyünk a 4. szintre,1
zseton 19-21 Streetre |
4995 |
6 |
28 |
Újabb veszteség, folytatjuk - ismét 1 zseton
19-21 Streetre |
4994 |
7 |
28 |
A veszteségsorozat folytatódik, ismét 1
zseton 19-21 Streetre |
4993 |
8 |
19 |
Végre nyerünk - azonnal
4 zseton
pluszban vagyunk! |
5004 |
A nyereség elérésekor választhatsz egy új számot,
bezárhatod a trezorba és folytathatod a játékot. Természetesen csakis a
játékos saját megítélésétől függ, hogy abbahagyja, vagy folytatja-e a
játékot.
Ajánlás:
A Szám a trezorban rendszer egyszerű és hatékony
rendszer. A nyereség aránylag hamar megjelenik.
Annak ellenére, hogy kellemes rendszerről van sző,
amely sem szellemileg, sem anyagilag nem gyötri a játékost, itt is
érvényes, hogy szabják meg saját határaikat mind a veszteséget, mind a
nyereséget illetően, azokat elérve hagyják abba a játékot. |