Kaszkád rulett rendszer
A
rendszer leirása:
Ez a rendszer amilyen
egyszerűnek néz ki, olyan egyszerű is. Ezzel nem akarom azt mondani,
hogy ez bármilyen módon csökkentené a minőségét, pont ellenkezőleg.
Kihasználja sok ezer szpin megfigyelésének eredményeit, ahol
megfigyelték, hogy az esetek 90 százalékában az egyszerű esélyek (fekete
– piros, páros – páratlan, magas - alacsony) befér négy szpinbe.
A játékosok mindegyike biztos
alátámasztja, hogy ez nem újdonság. Csakhogy ez a rendszer az emlitett
tényeket ki is tudja használni. Alapja a
Martingale, amelyet
általában veszélyesnek tartanak hosszú sorozatok esetében, de itt csak
alapként szolgál. A hosszú sorozatokba nem kell a játékosnak magas
tőkével mennie, de a kaszkádok átgondolt rendszerét alkalmazza.
A játék
menete:
Szineket fogsz megtenni,
mondjuk feketét, a Martingale módszerrel, azzal hogy ez a szin 4 szpinen
belül bejön. A tapasztalt játékosok tudják hogyan, de a biztonság
kedvéért újra felvázolom:
1.szpin – kezdetben egy
zsetont teszel meg a fektére, a piros jön be
2.szpin – két zsetont teszel
fel, ismét piros,
3.szpin –négy zsetont teszel
fel, ismét piros
4.szpin – 8 zsetont teszel
fel.
A 4
szpin alatt 2 szituáció következhet be:
1.
Amennyiben bármikor e négy szpin leforgása alatt nyersz, visszatérsz az
elejére, tehát az 1 zsetonos téthez.
2.
Amennyiben nem nyersz negyedszerre sem, a kaszkád rendszer újabb
szintjére mész át.
Mit értünk ez alatt, mindjárt
elmagyarázom...
A kaszkád rendszer valójában
progressziót jelent különböző szinteken.
Többet érthetünk meg a
táblázat segitségével:
Kaszkád szintje |
Zseton érték négy szpin alatt |
1. Kaszkád |
1 |
2 |
4 |
8 |
2. Kaszkád |
2 |
3 |
6 |
12 |
3. Kaszkád |
3 |
4 |
8 |
16 |
4. Kaszkád |
4 |
5 |
10 |
20 |
5. Kaszkád |
5 |
6 |
12 |
24 |
6. Kaszkád |
6 |
7 |
14 |
28 |
7. Kaszkád |
7 |
8 |
16 |
32 |
Az előző példán valójában az
1. kaszkád menetét mutattuk be.
További
lépések:
Amennyiben az első kaszkád
ideje alatt nyersz, visszatérsz az elejére, tehát 1 zsetonos téthez.
Amennyiben nem nyersz az első
kaszkád alatt, átlépsz a 2. kaszkádra, és igy tovább.
Mindegyik kaszkád esetében
ugyanazok a szabályok, mint az elsőben.
Fontos
megjegyzés:
Ne feledd, hogy amennyiben
bármelyik kaszkádban nyersz, az adott kaszkád elejére térsz vissza, nem
az 1. kaszkádhoz. Például a 3. kaszkádban vagy, 3 zsetonnal kezdtél
játszani. Bármikor nyersz ebben a kaszkádban, nem 1 zsetonhoz térsz
vissza, hanem 3 zsetonhoz. Épp az a rendszer erejének az alapja. A
sorozatok hosszúak lehetnek, de a rendszer 4 szpinre tördeli fel.
Mindegyik kaszkád magasabb zseton számmal kezd, és mint tudjuk, a
nyereség gyakran jön négy szpinen belül. Igy gyakran történik meg, hogy
a nyereség többször egymás után jön a kaszkádban, ahol magasabb a tét,
ami szép nyereséghez vezethet, különösebb kockázat nélkül.
Tanulság:
A Martingale rendszer hivei
biztos megemlitenék, hogy a zseton értékeknek a kaszkádokban
magasabbaknak kellene lenniük. Első pillantásra valóban úgy tűnik, de
akkor ez a klasszikus Martingale lenne, előnyeivel és hátrányaival
együtt. Bármilyen furcsán is néz ki ez a rendszer, igazi hatását
legjobban próbajátékkal próbálhatod ki. Kellemes, nyugalmas rendszer,
amely lehetővé teszi a játékosnak, hogy élvezze a játékot. Remélem, hogy
sok játékosnak fog kellemes meglepetést szerezni. |