A Freddie II. rendszer
Freddieről már
volt szó. Jó barátom volt, és meg kell hagyni bűvöletes játékos, aki
türelemmel adta át a rulett alapszabályait . Rendszerei elég eltérőek
voltak azoktól a rendszerektől, amelyeket ismertem, és pont ez volt
olyan lenyűgöző. Időről időre igyekszem megfejteni ábráit, és
visszaemlékezni, hogy is volt az akkoriban...
A következő rendszere
amelyről szó lesz, azért érdekes, mert szép eredményeket hoz kis
rizikóval. Nagyon kiméletesen sikerült Freddienek összekombinálni a
D Alembert rendszer elemeit
a tucatokra és az oszlopokra való tippeléssel.
A játék
alapja:
Konkrét, pontosan
meghatározott helyre fogod megtenni téted a vásznon. Hogy hol az a
bizonyos hely, azt az előző szpinek analizise mutatja meg. Azt a tucatot
és oszlopot fogod keresni, amelyik a lagtovább nem jött be. Ha ezt a
kettőt kideritetted, akkor megkeresed a metszetükben azt a 4 számot,
amelyeket megteszed.
A játék elején figyeled a
bejövő tucatokat és oszlopokat. Maga a játék akkor kezdődik, amikor már
minden tucat és oszlop egyszer megjelent. Nem fogsz sokáig várni, ez már
pár szpin után megtörténik. Amikor ez megtörtént, megkeresed azt a
tucatot és oszlopot, amelyek a legtovább nem jelentek meg. A téted arra
a helyre teszed meg, ahol az oszlop és tucat érintik egymást. Megtalálod
a négy számot, és felteszel rájuk a kezdetben egy-egy zsetont.
Progresszió:
A játékot egy zsetonnal
kezded a négy szám mindegyikén, amig nem nyersz, függetlenül attól, hogy
ez mennyi ideig fog tartani. A nyereség után két lehetőség van. Vagy
plusszban, vagy minuszban vagy.
Amennyiben minuszban vagy,
legközelebb egy zsetonnal többet teszel fel (téhát 2 zsetont számonként),
amig nem nyersz. Ha ezután a nyereség után sem vagy még plusszban, akkor
legközelebb ismét egy zsetonnal többet teszel fel. Addig, amig nem
leszel plusszban.
Amennyiben plusszban vagy,
visszatérsz az elejére, azaz ismét egy zsetonont teszel fel számonként.
A mellékelt séma szerint, attól függően, épp melyik szám jött be.
Példa:
Figyeled a rulettet. A
következő számok jönnek be:
28
7
8
8
14
30 (épp megjelent az összes tucat és oszlop, tehát kezdődik a
játék)
Ki kell deritened, melyik
tucat és oszlop tartotta magát legtovább.
Az érthetőség kedvéért az
oszlopot a következő képpen fogjuk jelölni:
1-34
mint A oszlop,
2-35
mint B oszlop,
3-36
mint C oszlop.
A példából kikövetkeztethető,
hogy legtovább az 1. tucat
(8 szám)
és az A oszlop
(7 szám) maradtak
Ez azt jelenti, hogy tétedet
oda teszed meg, ahol az 1.tucat érintkezik az A
oszloppal.
Ha ránézel a rulett vászonra,
láthatod, hogy a következő 4 számról van szó 1, 4,
7, 10.
Tehát ezeket a számokat fogod
megtenni, amig be nem jönnek egy-egy zsetonnal.
A következő számok jönnek be:
21
3
4 (nyertél) plusszban vagy, a
progresszió nem szükséges
Az
állás + 24 zseton
Ismét visszanézel, melyik
oszlop és tucat tartotta magát legtovább.
Ebben az esetben ez a 3.tucat
és a B oszlop.
Egy zsetononként megteszed a
26, 29, 32 és 35 számokat.
A következő számok jönnek be:
3
35 (újabb nyereség)
Az
állás + 52 zseton – szép eredmény, de a menet lehet
rosszabb is...
A nyereség után megkeresed a
helyet, ahol a 2. tucat (21 szám) érinti az A (4 szám) oszlopot.
Továbbá is progresszió
nélkül.zsetononként teszed meg a tétjeid a 13, 16, 19 és 22 számokra.
A következő számok jönnek be:
24
14
9
2
15
14
36
19 (nyereség)
Az
állás + 56 zseton – és mivel ismét magasabban vagyunk mint
az előző nyereség volt, továbbra sem szükséges a progresszió.
Lokalizálod az új helyet,
ahol az 1. tucat (2 szám) érinti a B oszlopot (14 szám)
Zsetononként megteszed a 14,
17, 20 és 23 számokat.
A következő számok jönnek be:
0
24
33
11
8
6
33
12
7
11
17 (nyereség)
Az
állás + 48 zseton – az előző nyereséghez képest
alacsonyabb, igy hát emeled téted egy zsetonnal.
Lokalizálod az új helyet,
ahol a 3. tucat (33 szám) érinti a C (12 szám)
oszlopot. Két zsetononként
megteszed téted a 27, 30, 33 és 36 számokra.
Következő szpin:
3
11
31
0
20
15
30 (nyereség)
Az
állás + 64 zseton - ez egy újabb csúcs, tehát visszatérsz
az egy zsetonos téthez.
Lokalizálod az új helyet ahol
az 1. tucat (11szám) érinti az A (31 szám) oszlopot.
Zsetononként megteszed az 1, 4, 7 és 10 számokat.
Tovabbi szpinek:
28
19
0
6
2
27
4 (nyereség)
Az
állás + 72 zseton
Lokalizálod az új helyet,
ahol a 2. tucat (19 szám) érinti a B (2 szám) oszlopot
Zsetononként megteszed a 14, 17, 20 és 23 számokat.
További spinek:
11
6
4
27
9
1
33
2
31
33
7
15
2
14 (nyereség)
Az
állás + 52 zseton - az előző álláshoz képest csökkent,
tehát hozzáteszel egy zsetont
Lokalizáció: 3. tucat (33
szám) és A (7 szám) oszlop
Két zsetononként megteszed a 25, 28, 31 és 34 számokat.
Tovabbi szpinek:
27
9
11
21
27
14
24
18
13
23
4
34 (nyereség)
Az
állás + 28 zseton - ismét csökkent, egy zsetonnal növeled
a tétet.
Lokalizáció: 2. tucat (23
szám) és C (18 szám) oszlop
Három zsetononként teszed meg a 15, 18, 21 és 24 számokat.
További szpinek:
6
20
32
31
0
1
32
12
2
15 (nyereség)
Az
állás + 16 zseton - ismét csökkent,1 zsetonnal növeled a
tétet.
Lokalizáció: 3. tucat (32
szám) és A oszlop (22 szám)
Négy zsetononként teszed meg a 25, 28, 31 és 34 számokat.
Következő szpin:
32
24
32
10
23
13
10
32
13
30
27
1
30
22
6
25 (nyereség)
Az
állás mínusz 96 zseton - ez kezd kemény lenni, 1
zsetonnal növeled a tétet.
Lokalizáció: 2. tucat (22
szám) és B oszlop (32 szám)
Öt zsetononként teszed meg a 14, 17, 20 és 23 számokat.
Következő szpinek:
13
28
34
14 (nyereség)
Az
állás + 4 zseton - plusszban vagy, de még nem a csúcs, 1
zsetonnal növeled a tétet.
Lokalizáció: 1. tucat (6 szám)
és C oszlop (6 szám)
Hat zsetononként teszed meg a 3, 6, 9 és 12 számokat.
Következő szpinek:
23
28
6 (nyereség)
Az
állás + 148 zseton – és végre a csúcs :-)
Nyugodtan
visszatérsz az egy zsetonos téthez.
Lokalizáció: 2. tucat (23
szám) és B oszlop (23 szám)
Egy zsetononként teszed meg a 14, 17, 20 és 23 számokat.
Következő szpin:
17 (nyereség)
Az
állás + 180 zseton – továbbra is maradsz az egy zsetonos
tétnél
Lokalizáció: 3. tucat (28
szám) és A oszlop (28 szám)
Egy zsetononként teszed meg a 25, 28, 31 és 34 számokat.
Következő szpinek:
4
30
20
33
33
22
19
21
24
6
14
6
9
5
26
2
36
24
3
33
17
17
11
13
27
9
5
24
29
34 (nyereség)
Az
állás + 96 zseton - Csökken, egy zsetonnal növeled a tétet.
Lokalizáció: 1. tucat (5 szám) és C oszlop (24 szám)
Két zsetononként teszed meg a 3, 6, 9 és 12 számokat.
Következő szpinek:
24
29
12 (nyereség)
az
állás + 144 zseton - de nem a csúcs. Növeled a tétet egy
zsetonnal
Lokalizáció: 2. tucat (24
szám) és A oszlop (34 szám)
Három zsetononként teszed meg a 13, 16, 19 és 22 számokat.
Következő szpinek:
2
3
18
33
22 (nyereség)
Az
állás + 197 zseton - ez már csúcs,ismét egy zseton a
téted
Lokalizáció: 1. tucat (3 szám)
és B oszlop (2 szám)
Zsetononként megteszed a 2,
5, 8 és 11 számokat.
Következő szpinek:
16
17
26
36
21
19
21
8 (nyereség)
Az
állás + 201 zseton - továbbra sem szükséges a progresszió,
1 zseton a téted.
Lokalizáció: 3. tucat (36
szám) és A oszlop (19 szám)
Zsetononként megteszed a 25,
28, 31 és 34 számokat.
Tovabbi szpinek:
11
29
34
25 (nyereség)
Az
állás + 221 zseton
------- A példa vége ------------
Tanulság:
Talán kicsit hosszú példát
választottam, de azt akartam, hogy pontosan érthető legyen segitségével,
hogy is működik ez a rendszer. Olyan számokat használtam, amelyek a
ruletten valóban bejöttek. Egyben azt is akartam, hogy a rendszer minden
bökkenője és ereje is érezhető legyen a példából. Nagyon szép
rendszerről van szó, kissé igényes ami a jegyzetelést valamint a
következő tét lokalizációját illeti. Nem szabad alulbecsülni a tőke
magasságát. És mint mindig, ha megvan az előre meghatározott, elérni
kivánt nyereség, hagyjuk abba a játékot, vagy térjünk át egy másik
rendszerre.
|