Rulett - Hogy túljárni a kaszinó eszén

egy rulettjátékos tippjei

 

 

A Freddie rendszer

 

     

          Ezt a rendszert, alkotója, Freddie után neveztem el, akit volt szerencsém személyesen ismerni. Ahogy telik az idő, bele kell törődnöm abba a ténybe, hogy soha sem fogok tudni annyit, amennyit ő a ruletten tudott.

Freddie a régi iskolából való játékos volt. A ruletthez szinte vallásos tisztelettel közeledett. Annyi pénze volt, hogy úgy élhetett volna mint egy király. De ő épp ellenkezőleg nagyon szerény, és feltűnést nem kedvelő ember volt. Soha nem vett magának semmi új dolgot, amig a régi definitiven szét nem esett. Nem nézte jó szemmel, amikor én az első komolyabb nyereségemből egy használt autót vettem. Egy órás gazdasági előadást tartott nekem arról, hogy hogy von meg engem a tőkém nagy részétől az a dolog (mármint az autóm), igy azt már soha sem fogom tudni újra befektetni. Ő a pénzre csak mint játék eszközre nézett. És mindent ennek rendelt alá. Soha nem láttam azelőtt senkit ilyen erős elvekkel. Ha vele ment az ember kaszinóba, biztos lehetett benne, hogy unatkozni nem fog. A krupiéktól tökéletes viselkedést várt el, és azok gyakran idegesek lettek váratlan kérdéseitől. Egyszer centimétert és vizmértéket hozott magával, mert valami nem tetszett neki a Maxim kaszinó rulettjén. Már mindenki megszokta a jegyzetfüzeteit, és az állandó mormogását.

            Freddie már nincs köztünk, de én tudom, hogy amennyiben létezik valahol játékos mennyország, akkor ő ott ül a rulettnél, játszik a fantasztikus rendszereivel, csődbe viszi a mennyei kaszinót, és csendben mosolyog. Rengeteg jegyzet, és rajz maradt utána, melyek közül sajnos sok teljesen felfoghatatlan számunkra. Szeretném bemutatni az egyik rendszert, amit sikerült megfejtenem...

 

A játék alapja:

Aránylag egyszerű. A szpinek hosszú idejű figyelésén, és a valószinűség elméletének hatásán alapszik. Egyszerűen 6 szplitre (ahol két szám összeér) teszed meg tétjeidet az alábbi séma szerint, attól függően, hogy melyik szám jött be azelőtt.

Bejött, nyertes szám             Szplitek, amelyekre megteszed tétjeidet         

 

Bejött, nyertes szám Szplitek, amelyekre megteszed tétjeidet
0 0 5      7    21     26 32
1 1 2    19    20     21 33
2 1 2    14    20     21 25
3 3 7      8    20     26 32
4 1 15    19    20     21 33
5 0 5      7    21     26 32
6 3 9    15    19     27 31
7 7 8    13    25     26 33
8 3 8      9    20     27 31
9 3 9    14    19     27 31
10 0 3      5      7     20 26
11 7 8      9    25     27 33
12 8 9    20    25     27 32
13 7 13    15    26     27 33
14 2 14    20    21     25 31
15 2 13    15    19     21 32
16 1 13    15    19     21 33
17 9 14    15    19     25 33
18 3 13    15    19     26 27
19 1 13    15    19     21 33
20 1 2    14    20     21 25
21 1 2    19    20     21 33
22 3 9    15    19     27 31
23 3 7      8    20     26 32
24 2 13    15    19     21 32
25 2 14    20    21     25 31
26 0 3      5      7     20 26
27 3 13    15    19     26 27
28 7 8      9    25     27 33
29 7 13    15    26     27 33
30 8 9    20    25     27 32
31 9 14    15    19     25 33
32 0 5      7    21     26 32
33 1    15    19    20     21 33
34 3 9    14    19     27 31
35 3 8      9    20     27 31
36 7 8    13    25     26 33


Pontositás:

       A fent ábrázolt séma szerint nem számokra, hanem szplitekre tesszük meg tétjeinket.

Tehát például a 26 szám azt jelenti, hogy arra a helyre tesszük meg tétünket, ahol a 26os szám összeér az utána következő számmal függőleges irányban, azaz a 29 (lásd a példát)

A következő példában láthatjuk, hogy a nulla szplit ott van, ahol a nulla összeér a kettessel...

 

  

 

 

Példa:

Tegyük fel, hogy a 31 jött be, úgyhogy egymás után a következő szpliteket fogod megtenni:

9/12, 14/17, 15/18, 19/22, 25/28 és 33/36, pontosan táblázat szerint.

 

Az ajánlott progresszió:

  1   2   4   6   8   12

 

Ez a sor azt jelenti, hogy a tippelést egy zsetonnal kezded.

Egy-egy zsetont teszel a a táblázat szerinti 6 szplitre.

Amennyiben nem nyersz, legközelebb 2 zsetont teszel a 6 szplitre, azaz összesen 12.

Természetesen ez a sor tetszés szerint meghosszabbitható a tőkétől függően.


Tanulság:

A rendszer kezdetben kissé nehézkesnek tűnhet. Természetesen senki sem állitja, hogy ha ez vagy az a szám bejön, akkor a következő kombinációt kell megtenni, és az biztos bejön. A tapasztalt játékosok látják, hogy a rendszer a valószinűség elmélet egyes törvényszerűségeit használja ki. A zsetonok érdekes mintákat alkotnak a vásznon, és a nyereség előbb vagy utóbb jön, mert mint tudjuk, a valószinűség elmélet mindig az idő múlásával működik...


Egyetlen téttel befeded a vászon egy harmadát, és ha a szplited bejön, akkor17:1 arányban fizetődik ki.

Itt sem ajánlatos a magas nyereségek vonzásába kerülni. Amikor eléred az előre meghatározott célösszeget, hagyd abba a játékot. Esetleg válts rendszert.

 

          Ezt a rendszert kipróbálhatod a következő megbizható kaszinókban:

Vissza a fő oldalra a rulettrendszerekhez