Rulett - Hogy túljárni a kaszinó eszén

egy rulettjátékos tippjei

 

D´Alembert  rendszer

 

Ennek a rendszernek az alapja, a szinekre való tippelés, a feketére vagy a pirosra esik-e a golyó.

A kedvenc szinedre felteszel 1 eurót.

Amennyiben veszitesz, legközelebb 1 euróval többet teszel fel.

Ha nyersz, legközelebb egy euróval kevesebbet teszel fel, mint az előző tippelésnél.

Ebből következik, hogy mindig, mikor nyersz, akkor a magasabb összeggel nyersz, és ha veszitesz, akkor az alacsonyabbal.


Például :

Felteszel egy eurót, és veszitesz, legközelebb kettőt teszel fel,

ismét veszitesz, igy a következő körben három eurót teszel fel, most nyersz,

úgyhogy legközelebb két euróval játszol, megint nyersz, a következő tét egy euró,

amennyiben nyersz, az a sorozat végét jelenti, és újra egy euróval kezdesz.

Nagyon egyszerű!


Ez a rendszer nagyon egyszerű, és sokkal kiméletesebb mint a Martingale,

mert az összegek duplázása helyett, csak 1 eurót adsz hozzá. Természetesen jöhet

egy hosszú rossz sorozat, ezért ugyanúgy ajánlom e rendszer ésszerű használatát!

 

 

 

Ezt a rendszert kipróbálhatod a következő megbizható kaszinókban:

 

Vissza a fő oldalra a rulettrendszerekhez