Rulett - Hogy túljárni a kaszinó eszén

egy rulettjátékos tippjei

 

 

A Charlotte II rendszer

 

 

     

         Nem, nem fogok most egy másik Charlotteról mesélni. Charlotte, akit ismertem, csak egy volt,

és ez már több mint valószinű igy is marad. Már régen volt. Ma már nem tudok róla semmit, de kétlem,

hogy valaha újra találkoznék valakivel, aki igy értene a ruletthez és hozzám...

De elég a szentimentalitásból, mi játékosok ezt nem engedhetjük meg magunknak...

Az élet megy tovább, a rulettkerék forog...Kérem tegyék meg tétjeiket...

Az előbb leirt Charlotte rendszer egy módositott változatáról lesz szó. Az eredeti rendszert később átdolgoztam,

és igy kialakitottam egy mutációját, amely azoknak a játékosoknak felel meg, akik nem akarnak annyit kockáztatni,

de van elég idejük és türelmük...


Összehasonlitás képpen:

A Charlotte rendszer 506 zsetont feltételez 88 szpinben

A Charlotte II. 505 zsetont feltételez 110 szpinben


A játék alapja:

 

Egy és ugyanazt a számot fogod megtenni, amig be nem jön.

Két lehetőség van. Megválaszthatod a saját kedvenc számodat, és azt teszed meg,

vagy megteszed azt a számot, amelyik épp nyert. Mint tudjuk, a rulettben gyakori,

hogy ugyanaz a szám, kétszer egymás után is bejön.

Fontos, hogy betartsuk a zsetonok és a szpinek számát a következő módon:


  1 zseton az elkövetkezendő 30 szpin idejére

  2 zseton az elkövetkezendő 18 szpin idejére

  3 zseton az elkövetkezendő 11 szpin idejére

  4 zseton az elkövetkezendő 9 szpin idejére

  5 zseton az elkövetkezendő 7 szpin idejére

  6 zseton az elkövetkezendő 6 szpin idejére

  7 zseton az elkövetkezendő 5 szpin idejére

  8 zseton az elkövetkezendő 4 szpin idejére

  9 zseton az elkövetkezendő 4 szpin idejére

10 zseton az elkövetkezendő 3 szpin idejére

11 zseton az elkövetkezendő 3 szpin idejére

12 zseton az elkövetkezendő 3 szpin idejére

13 zseton az elkövetkezendő 3 szpin idejére

14 zseton az elkövetkezendő 2 szpin idejére

15 zseton az elkövetkezendő 2 szpin idejére


Ha bejön a szám, amit megtettél, nyersz, befejezheted a játékot és távozhatsz, vagy újra kezdhetsz egy zsetonnal ...

 

Tapasztalatból mondhatjuk:

1. Maximum 505 zsetont használunk fel ebben a játékban..

    A gyakorlat azt mutatja, hogy általában a szám már 200 dollár elérése előtt bejön.

2. A gyakorlat továbbá azt is mutatja, hogy az átlagos nyereség minimum 20 zseton egy óra leforgása alatt,

    már a veszteségeket is belekalkulálva! Általában azonban az igy szerzett zsetonok száma sokkal magasabb.

3. A rendszert úgy szerkesztettem meg, hogy 110 szpint kibirjon, ami egy tiszteletre méltó idő.

    A szpinek számát növelhetjük különösebb változtatások nélkül.

    A rendszer egyszerűségénél fogva alkalmas más rendszerekkel való kombinálásra.


Tanulság:

A Charlotte rendszerrel összehasonlitva egy kiméletesebb rendszerről van szó.

Ez azt jelenti, hogy a nyereség lassabb, ám biztosabb mint az eredeti rendszernél.

        Közepes tőke használatához alkalmas rendszerről van szó.

A mi esetünkben 505 zsetont használtunk 110 szpinben. Ez az ajánlott minimális tőke.

Természetesen lehetséges alacsonyabb vagy magasabb összeget is használni. Ám a magasabb tőke pozitivan befolyásolja a nyereség valószinűségét és az egész rendszer stabilitását. Mint általában, itt is fontosnak tartom megjegyezni, hogy ajánlatos előre megadni egy ésszerű összeget, amit szeretnénk elérni, fölöslegesen nem kockáztatni, és az összeg elérése utan abbahagyni a játékot, vagy egy másik rendszerre váltani.

          Ezt a rendszert kipróbálhatod a következő megbizható kaszinókban:

Vissza a fő oldalra a rulettrendszerekhez